معرفی ۵ تا از برترین ربات‌های هوش مصنوعی ارز دیجیتال

۲۴ تیر ۱۴۰۲                  زمان مطالعه 2  دقیقه

معرفی 5 تا از برترین ربات‌های هوش مصنوعی ارز دیجیتال:

ربات‌های هوش مصنوعی ارز دیجیتال قابلیت تجزیه‌وتحلیل حجم وسیعی از داده‌ها را دارند. با افزایش ارزهای دیجیتال، معاملات و یا در اصلاح تریدینگ در این حوزه، نیز به یکی از فعال‌ترین فرم‌های تجارت تبدیل شده است. این ربات‌های به‌خصوص علاوه بر قابلیتی که برای تجزیه‌وتحلیل حجم بسیار زیادی از داده‌ها دارند، می‌توانند مبادلات را به‌صورت شبانه‌روزی و سریع‌تر انجام دهند. البته استفاده ازاین‌قبیل ربات‌ها ممکن است مشکلاتی از جمله احتمال بروز خطایا اشکال در سیستم را نیز به همراه داشته باشد. در ادامه به 5 تا از برترین ربات‌های هوش مصنوعی در حوزة ارز دیجیتال می‌پردازیم.
1) 3Commas :
3Commas به‌عنوان یکی از بهترین ربات‌های مبادلات ارز دیجیتال شناخته می‌شود و این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد که با کمترین تلاش به سود برسد. همچنین به کاربر با ایجاد ربات‌های مبادلاتی خودکار، هنگام انجام مبادلات در صرافی‌های بزرگ دیجیتال، کمک می‌کند و در نهایت اینکه کاربر می‌تواند از قابلیت استراتژی میانگین هزینة دلاری (DCA) این ربات برای ادغام سرمایه‌گذاری‌های خود استفاده کند.
2) Shrimpy :
اگر دنبال یک ربات ساده با کاربری آسان هستید، Shrimpy می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این ربات علاوه بر داشتن رابط کاربری آسان، دارای قابلیت تجارت با یک کلیک و مدیریت آسان کیف پول می‌باشد.
3) Pionex :
Pionex یک پلتفرم برای مبادلات ارز دیجیتال می‌باشد. ثبت‌نام در آن رایگان است و امکان دسترسی به 16 ربات مبادلاتی منحصربه‌فرد به کاربر داده می‌شود و همچنین امکان سرمایه‌گذاری به‌صورت خودکار برای کاربر فراهم می‌شود.
4) Coinrule :
ربات Coinrule با داشتن طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها و گزینه‌های شخصی‌سازی، یک انتخاب مناسب هم برای تریدرهای باتجربه و هم برای مبتدیان در این حوزه است.
5) Cryptohopper :
از طریق این ربات امکان استفاده از استراتژی‌های مختلف هم به‌صورت دستی و هم خودکار برای کاربر فراهم می‌شود و علاوه‌برآن کاربر به گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی دسترسی دارد.


منبع خبر    :   analyticsinsight.net

رسانه های اجتماعی




معرفی 5 تا از برترین ربات‌های هوش مصنوعی ارز دیجیتال
فاطمه ندیمی
long
برچسب‌ها

«پردازش زبان طبیعی» چگونه می‌تواند حوزه رباتیک را متحول کند