تلاقی سنت و نوآوری: هفته ی مد متاورس در ۲۸ الی ۳۱ مارس ۲۰۲۳ برگزار شد

متاورس در جهان

۲۴ فروردین  ۱۴۰۲                  زمان مطالعه 3  دقیقه

هفته ی مد متاورس برای برجسته کردن پیشرفت های صورت گرفته در زمینه ی مد دیجیتال و قابلیت همکاری برندها در دنیای واقعی و دیجیتال در بهار 2023 برگزار شد.

 این هفته ی مد، برای خاتمه دادن به فصل مد بهار/تابستان، به صورت کت واک های مجازی انجام شد. دو پلت فرم فرهنگی و هنری پیشروی Decentraland و UNXD، این هفته ی مد را با موضوع "میراث آینده" با هدف برقراری ارتباط بین نسل آینده ی تولیدکنندگان و طراحان مد سنتی و نمایش قابلیت صنعت مد برای ساختن پل بین واقعیت و جهان های مجازی برگزار کردند. 

در کنار طراحان انجمن Decentraland، برندهایی مانند Dolce & Gabbana، Tommy Hilfiger، COACH، adidas، DKNY، Vogue Singapore، Monnier Paris و غیره در این هفته ی مد، طرح های خود را برای آینده ی مد دیجیتال ارائه دادند.

 امسال، هفته ی مد بر روی جهان های متاورس مختلف برگزار گردید. اما قلب مد دیجیتال در منطقه ی لوکس Decentraland که توسط گروه متاورس توسعه داده شده است، در جریان بود. در این منطقه، برندهای جهانی مد، ویترین مجازی فروشگاه های خود را به نمایش گذاشتند. در این هفته ی مد، خرید کردن هم از گذشته آسان تر بود.

 توکن های غیرقابل تعویض (NFT) Transak، برای خرید بدون دردسر پوشیدنی ها با استفاده از کارت اعتباری حتی با استفاده از تلفن همراه در دسترس بودند. اطلاعات بیش تر در رابطه با نحوه ی شرکت برندها و افراد در این هفته ی مد در سایت Decentraland موجود می باشد.





رسانه های اجتماعی



منابع:
https://mvfw.org
https://decentraland.org/blog/announcements/tradition-and-innovation-collide-decentraland-metaverse-fashion-week-2023
https://www.wallpaper.com/fashion-beauty/what-to-expect-metaverse-fashion-week-2023

تلاقی سنت و نوآوری: هفته ی مد متاورس در 28 الی 31 مارس 2023 برگزار شد
فاطمه ندیمی
long
برچسب‌ها

پیش بینی آب و هوا